error: جاوا اسکریپت بر روی مرورگر شما غیرفعال است
تفریح یاب

برای پیک نیک در تهران کجا بریم؟

علیرضا نصیری نویسنده: علیرضا نصیری
زمان انتشار: 1398/11/13زمان مطالعه: 2 دقیقه, 42 ثانیه
0 نظر 2865 بازدید
برای پیک نیک در تهران کجا بریم؟
برای پیک نیک در تهران کجا بریم؟

اغلب افرادی که در تهران زندگی می کنند معمولا زمان خالی زیادی ندارند و در همین مدت محدود هم به دنبال مکانی برای آرامش پیدا کردن و دور شدن از آلودگی هوا هستند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید با تفریح یاب همراه باشید.


پارک جنگلی کوهسار
پارک جنگلی کوهسار با 5700 هکتار وسعت حتی در روزهای شلوغ سال هم می تواند جای خالی مناسبی را برای شما نگه دارد. همچنین این پارک مملو از درختان توت وحشی می باشد که در فصل بهار می توان از آن خورد. ورودی این پارک نرسیده به جاده کن است و به دلیل تقاضای بالای مردم در این سال ها امکانات زیادی همچون سرویس بهداشتی و آلاچیق به همراه کافه رستوران در آن ایجاد شده است.

پارک جنگلی کوهسار

پاراگلایدر,کایت سواری,چتر بازی,بالن سواری و پرتاب بومرنگ از جمله امکانات اضافی این پارک برای کودکان و نوجوانان می باشد که به تازگی به آن اضافه شده است.


پارک ساحلی لواسان
پارک ساحلی دریاچه لواسان می تواند بهترین انتخاب برای ساکنین شرق تهران باشد که فاصله ی آن تا اتوبان بابایی نزدیک 13 کیلومتر است که اگر ترافیک سنگین نباشد نیم ساعته به مقصد خواهید رسید. ورودی پارک لواسان کاملا رایگان بوده اما برای پارکینگ باید مبلغ 10 هزار تومان پرداخت کنید.

پارک لواسان

در داخل مجموعه امکانات تفریحی و غذایی از جمله بوفه و کافی شاپ به همراه محل اجاره دوچرخه وجود دارد که قیمت مناسبی هم دارند. اما اگر چیز بهتری می خواهید در اطراف پارک رستوران ها و کافی شاپ های گران تری هم هست که با چند دقیقه پیاده روی می توانید به آنها برسید.


 کردان
تقریبا همه ی کسانی که در تهران یا شهرستان های مجاور زندگی می کنند یک بار اسم کردان شنیده اند و آن هم به خاطر آب و هوای عالی و نزدیکی آن است. کردان دارای یک رودخانه بزرگ به همین نام می باشد که از ارتفاعات کهار سرچشمه می گیرد و باعث رونق باغ های میوه در این منطقه تاریخی شده است.

کردان

این دهکده تفریحی به دلیل استقبال بالایی که دارد از امنیت خوبی هم برخوردار می باشد و به همین دلیل تهرانی های زیاید اقدام به ساخت ویلاهای مجلل در این مکان کرده اند.


 گچسر - پیست دیزین
یکی از مکان های محبوب خانواده تهرانی بوده که در تقاطع با جاده چالوس می باشد.به دلیل مرتفع بودن این منطقه ( نزدیک به 2 هزار و 300 متر ) از آب و هوای بسیار مطلوبی برخوردار است. همچنین پیست دیزین که 12 کیلومتر با منطقه گچسر فاصله دارد با داشتن امکاناتی از قبیل تله کابین و پیست اسکی بهترین جا برای پیک نیک زدن در شهر بزرگ تهران می باشد.

گچسر

 پارک جنگلی چیتگر
پارک معروف و بزرگ چیتگر از شلوغ ترین مکان های پیک نیک زدن در شهر تهران می باشد. اغلب ساکنین تهران کم کم یکبار به این پارک رفته اند و آن هم به دلیل مکان مناسب این پارک است و از جمله ایستگاه مترویی که دقیقا داخل پاک قرار دارد. با افزایش وسعت منطقه مسکونی تهران این پارک هم جزئی از منطقه شهری به حساب می آید اما  انتخاب خوبی برای دور شدن از آلودگی و ازدحام شهر بزرگی مثل تهران می باشد

چیتگر

تفریح یاب خواندن مقالات زیر را پیشنهاد می کند:

معرفی انواع گردشگری در جهان

 

 

اشتراک گذاری :
نظر شما:

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید.


بیشتر بخوانید:
تفریحات ساحلی کیش
1398/11/7
سفر به کیش می تواند یکی از جذاب ترین سفرهای شما د ...
نکاتی که برای سفر به ترکیه باید بدانید
1398/10/11
کشور ترکیه یکی از کشورهای ...
جاذبه های طبیعی در شهر سمنان
1398/10/11
سمنان استانی وسیع و کویریس ...
سافاری چیست
1398/11/10
سافاری عبارت است از نوعی سفر گردشگری با هدف دبدن و ...