error: جاوا اسکریپت بر روی مرورگر شما غیرفعال است
تفریح یاب

سفر به ازمیر زیباترین شهر ترکیه

علیرضا نصیری نویسنده: علیرضا نصیری
زمان انتشار: 1398/11/13زمان مطالعه: 3 دقیقه, 17 ثانیه
0 نظر 1469 بازدید
سفر به ازمیر زیباترین شهر ترکیه
سفر به ازمیر زیباترین شهر ترکیه

توجه داشته باشید که کشور ترکیه با داشتن شهرهای مختلف گردشگری توانسته است رکورد بی نظیری در جذب گردشگر به ثبت برساند. سفر به ازمیر یکی از دلایل ثبت رکورد گردشگری توسط ترکیه می باشد. ازمیر شهری جذاب برای گردش و تفریح می باشد. این شهر دارای آثار باستانی و جاذبه ‌های گردشگری متفاوتی می باشد. توجه داشته باشد که برای سفر به شهر ازمیر باید قوانین و نکاتی که در این مورد وجود دارد را رعایت کنید. ما در این مطلب قصد داریم تا نکاتی در مورد سفر به ازمیر، جاذبه ‌های گردشگری و نکات کلیدی که در مورد آن وجود دارد را عنوان نماییم. چنانچه قصد دارید به ازمیر فکر کنید ما را تا پایان همراهی نمایید.


سفر به ازمیر 

ازمیر


سفر به ازمیر دارای نکات مختلفی می باشد. توجه داشته باشید که ازمیر از بزرگ‌ ترین شهرهای ترکیه محسوب می ‌شود. این شهر حدود چهار هزار نفر جمعیت را در خود جای داده است. این شهر یکی از شهرهای ساحلی می‌ باشد و همین موضوع باعث جذاب شدن آن برای سفر شده است.
 علاوه بر داشتن سواحل بسیار زیبا و مناسب برای گردشگری جاذبه های تاریخی مختلفی در آن موجود می باشد. فرودگاه بین المللی که در این شهر موجود است فرودگاه عدنان مندرس می باشد. برای سفر به ازمیر سعی کنید با خود لیر و یا دلار به همراه ببرید. اگر مشکل اضطراری داشتید می توانید با شماره ۱۱۲ تماس حاصل نمایید.
 شکم گردی در این شهر بسیار جذاب است. شما می‌توانید برای خوردن غذاهایی مانند کوفته، بوراک و مانتی به رستوران های این شهر ساحلی بروید.
 هزینه اقامت و خورد و خوراک در این شهر نسبت به سایر شهرهای ترکیه ارزان تر می باشد. توجه داشته باشید که زمان سفر در قیمت و هزینه سفر شما تاثیر گذار می ‌باشد. جاذبه های گردشگری این منطقه در ادامه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


جاذبه های گردشگری ازمیر

ازمیر


جاذبه های گردشگری مختلفی در ازمیر موجود می باشند. میدان کوناک یکی از میادین گردشگری می باشد که از طرفی تاریخ بسیاری پشت آن نهفته شده است. آسانسور ازمیر یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری می باشد که در سال ۱۹۰۷ طرح ریزی و ساخته شد.
 بازار کمرالتی یکی از بازارهای زیبای سنتی می باشد که رنگ و بوی بسیار زیبایی دارد. افراد می ‌توانند در این منطقه به آن سفر نمایند. قلعه کادیفکاله یکی از جاذبه ها می باشد که زیبایی های خاص آن باعث جذب گردشگر به ازمیر می‌ شود. علاوه بر این جاذبه‌ های گردشگری، فستیوال ها و سواحل تفریحی می تواند گزینه مناسبی برای گردشگران به حساب آید.
 توجه داشته باشید که بعضی از فستیوال ها در ازمیر سالانه برگزار می شوند. به طور مثال بعضی از این فستیوال ها را می‌ توان به فستیوال جشنواره بین المللی فیلم کوتاه ازمیر و فستیوال سالانه بین المللی ازمیر اشاره کرد.


نکات مهم در مورد سفر به ازمیر

ازمیر ترکیه


در پایان توصیه ما به افرادی که قصد سفر به ازمیر را دارند این است که از تورهای مسافرتی استفاده نمایند. تورهای مسافرتی می ‌توانند خدمات مختلفی را برای آن ها به همراه آورد. همچنین هزینه‌ های افراد در سفر به ازمیر با استفاده از تورهای مسافرتی کاهش پیدا می‌ کند.
 آژانس های مسافرتی مختلفی تور ازمیر را با خدمات متفاوتی به افراد ارائه می دهند. توجه داشته باشید که اقدامات لازم را برای این سفر انجام دهید. از اولین اقدامات دریافت پاسپورت می باشد. لازم به ذکر است که سفر به ترکیه و شهر ازمیر نیازی به ویزا ندارد و همین موضوع سفر شما را راحت تر می کند. سفر به ازمیر هزینه پایین تری نسبت به سایر شهرهای ترکیه دارد. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد این منطقه را برای سفر انتخاب نماید. 

 

تفریح یاب خواندن مقالات زیر را به شما پیشنهاد می کند:

دانستنی های در مورد شهر زیبای کوشی آداسی

نکاتی که باید برای سفر به ترکیه بدانید

اشتراک گذاری :
نظر شما:

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید.


بیشتر بخوانید:
بهترین شهر بازی های ایران
1398/11/16
در این مقاله به معرفی شهرب ...
چه تجهیزاتی برای صخره نوردی لازم است؟
1398/11/30
ورزش صخره نوردی از جمله ور ...
منطقه گردشگری ناژوان اصفهان
1398/10/8
منطقه جنگلی ناژوان از معدود باغ ‌های اصفهان است که ...
مراکز خرید کیش
1398/10/18
یکی از دلایل انتخاب کیش و قشم برای سفر وجود مرا ...
چگونه حرفه ای سفر کنیم؟
1398/10/22
برای داشتن یک سفر حرفه ای ...