error: جاوا اسکریپت بر روی مرورگر شما غیرفعال است
تفریح یاب

سفر به تفلیس بزرگترین شهر گرجستان

علیرضا نصیری نویسنده: علیرضا نصیری
زمان انتشار: 1398/11/13زمان مطالعه: 3 دقیقه, 15 ثانیه
0 نظر 1081 بازدید
سفر به تفلیس بزرگترین شهر گرجستان
سفر به تفلیس بزرگترین شهر گرجستان

توجه داشته باشید که کشور گرجستان یکی از کشورهای زیبا برای گردش و تفریح می باشد. شهرهای مختلف گردشگری در این کشور موجود است. شهر تفلیس یکی از شهرهای گردشگری گرجستان محسوب می شود. افرادی که قصد سفر به تفلیس را دارند باید یک سری از نکات را مورد توجه قرار دهند. توجه داشته باشید که تفلیس نامی آشنا می باشد.

 پایتخت گرجستان همین تفلیس است. تفلیس می تواند جاذبه های گردشگری که دارد را برای شما به مرحله ظهور بگذارد. توجه داشته باشید که سفر با تورهای مختلف گردشگری می‌ تواند گزینه ای بسیار مناسب باشد. لذا نکات متفاوتیی که از سفر به تفلیس و موجود می باشد در این متن عنوان خواهد شد. چنانچه شما قصد سفر به تفلیس را دارید با ما تا پایان همراه باشید.

 

سفر به تفلیس

سفر به تفلیس

توجه داشته باشید که سفر به تفلیس جذابیت های خاص خود را دارد. گرجستان یکی از کشورهای تاریخی اروپا می باشد که این تاریخ را در جای جای خود نهفته است. وجود این همه تاریخ باعث بروز جاذبه های گردشگری تاریخی می ‌شود. شما با قدم زدن در شهر تفلیس زیبایی‌های خاص و مردم بی نظیر آن را مشاهده خواهید کرد. توجه داشته باشید که تفلیس موقعیت جغرافیایی مناسبی دارد.

 این کشور حدود 1 میلیون نفر جمعیت دارد. افرادی که قصد سفر به تفلیس را دارند، باید توجه داشته باشند که زبان گرجی زبان رسمی این کشور و شهر تفلیس می باشد. شما باید یا به زبان گرجی یا نهایتاً انگلیسی تسلط نسبی داشته باشید. واحد پول این کشور لاری می‌ باشد. برق در این شهر ۲۲۰ ولت است. فرودگاه بین ‌المللی تفلیس پذیرای شما میهمانان می باشد. توجه داشته باشید که تفلیس نیم ساعت با تهران اختلاف زمانی دارد. آب و هوای این شهر بسیار مناسب است. تابستان‌ها نسبتاً گرم و زمستان های تقریباً سردی دارد. در واقع این شهر یکی از شهرهای چهار فصل به حساب می ‌آید.

 

جاذبه های گردشگری تفلیس

 

جاذبه های گردشگری تفلیس در بخش‌ های مختلفی موجود می باشد. همانطور که گفته شد تفلیس شهری تاریخی می باشد. اگر بخواهیم از جاذبه های گردشگری تفلیس نام ببریم، باید در ابتدا به قلعه ناریکالا اشاره کرد. ناریکالا یک قلعه بسیار معروف و قدیمی می باشد. این قلعه زیبایی منحصر به فردی دارد. باغ ‌های بوتانیکال از باغ های بسیار زیبا در تفلیس می باشند.

 کلیسای کاشوتی یکی از کلیساهای قدیمی می باشد که قدمت آن به صد سال پیش برمی‌گردد. کلیسای اسمیندا سامبا از کلیساهای قدیمی تفلیس می باشد. مجسمه مادر تفلیس مجسمه ای بسیار دیدنی است. در سفر به تفلیس پل پیس را از دست ندهید.

حمام های حرارتی علاوه بر زیبایی های خاص خود ویژگی های منحصر به فردی نیز دارند. شهر قدیمی تفلیس بسیار زیبا و دیدنی است. علاوه بر تمام این جاذبه ها بازدید از مناظر طبیعی را در دستور کار خود قرار دهید. برای بازدید از این جاذبه ها می توانید با استفاده از تور لیدرها سفر به مناطق مختلف را تجربه نمایید.

کلیسا در تفلیس

نکات مهم در مورد سفر به تفلیس

در پایان می توان گفت که تفلیس از لحاظ داشتن جاذبه ‌های گردشگری و خدمات فراوان گردشگری در رتبه بسیار خوبی قرار دارد. توجه داشته باشید که غذاهای محلی را از دست ندهید. پنیر گرجی یکی از بهترین تجربه هایی می باشد که در تفلیس می ‌توانید آن را تست نمایید. پیاده روی در شهر را در دستور کار قرار دهید. بازارهای سنتی را از قلم نیندازید. با مردم این شهر ارتباط برقرار کنید. آن ها بسیار مهمان نواز می باشند. استفاده از تورها برای سفر به تفلیس بسیار کارا است. هزینه ها در این شهر بسیار پایین است. ایرانیان از همین جهت سفر به تفلیس را دوست دارند.

سفر به تفلیس

 

تفریح یاب خواندن مقالات زیر را به شما پیشنهاد می کند:

نکاتی که برای سفر به روسیه باید بدانید

چرا ایرانی ها دوست دارند به آنتالیا سفر کنند؟

اشتراک گذاری :
نظر شما:

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید.


بیشتر بخوانید:
ساعت تحویل سال 1399هجری شمسی
1398/11/28
همانطور که می دانیم هر سال ...
روش اخذ مجوز اسلحه شکاری
1398/12/6
برای اخذ مجوز اسلحه شکاری ...
احساس ترس از آب را از بین ببرید
1398/12/2
بر طرف سازی احساس ترس از آب ...
معرفی خوراکی ها و غذاهای اصیل اصفهان
1398/10/5
اصفهان که از نظر بزرگی سوم ...