error: جاوا اسکریپت بر روی مرورگر شما غیرفعال است
تفریح یاب

مراکز خرید کیش

لیلا فردوسی نویسنده: لیلا فردوسی
زمان انتشار: 1398/11/13زمان مطالعه: 5 دقیقه, 25 ثانیه
0 نظر 1218 بازدید
مراکز خرید کیش
مراکز خرید کیش

یکی از دلایل انتخاب  کیش و قشم  برای سفر  وجود مراکز خرید و بازارهای متنوع و نسبتا ارزان در این جزایر است. به جرئت می‌توان گفت که یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های این دو جزایر مراکز خرید آنهاست.
 ممکن است در برخی از این مراکز خرید قیمت‌ها حتی گران‌تر از قیمت‌های شهر خودتان باشد پس درپروژه خرید کردن به این نکته توجه کنید و اگر شما نیز جزء آن دسته از افراد هستید که خرید ارزان برایتان اهمیت دارد، قبل از هر چیز در خصوص مراکز خرید جزیره کمی تحقیق کنید.

بازار پارس خلیج یکی از مهم‌ترین بازار های جزیره کیش می باشد.در این بازار ۱۵۰ غرفه وجود دارد. در این غرفه‌ها کالاهایی چون پوشاک، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتیکیف، عینک،، ساعت، تجهیزات رایانه‌ای، لوازم خانگی و… وجود دارند. این بازار هر روز از ۱۰صبح تا ظهر و از ۴بعدازظهر تا ۱۰شب باز است.

مرکز خرید پانیذ هم از مراکز خرید مهم و  بزرگ کیش است. این مرکز در دو طبقه است و ۱۸۳ غرفه تجاری دارد. انواع  کالاها در این غرفه‌ها فروخته می‌شود. یک رستوران بسیار عالی با بهترین غذاها نیز در مرکز خرید پانیذ وجود دارد همچنین  کافی‌شاپ، کافی‌نت و  فست‌فود هم در این مرکز خرید وجود دارد.


 مرکز خرید ونوس
یکی از بازار های قدیمی در جزیره کیش بازار ونوس هست.این بازار در دو طبقه و با 310 فروشگاه و دفاتر اداری در سال 1375 افتتاح شده است. بازار ونوس مساحتی حدود 26.500 مترمربع دارد. فروشگاه های بازار ونوس بیشتر پوشاک زنانه و همچنین لباس مجلسی میفروشند ولی غرفه های فروش کیف وکفش، اسباب بازی، آرایشی بهداشتی، لوازم خانگی و.. هم  در این بازار موجود است. بیشتر فروشگاه ها در طبقه اول بازار هستند و در طبقه دوم دفاتر اداری وجود دارد.این بازار نزدیک به بازار مریم است. درضمن جدای از وجود رستوران  و کافی شاپ بخشی هم  برای کودکان وجود دارد که می توانند در این مکان  بازی کنند و لذت ببرند.


مرکز خرید زیتون
این مرکز خرید در سال ۱۳۷۶ در زمینی به مساحت ۷٬۰۰۰ متر مربع در دو طبقه احداث و به بهره برداری رسید. این بازار ۵٬۲۰۰ متر مربع مساحت دارد ودارای ۱۲ غرفه اداری و ۹۶ غرفه تجاری است.
در مرکز خرید زیتون شما می توانید هرچه را که بخواهید با قیمتهای مناسب خریداری کنید.
کیف و کفش ، روسری ، پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه ،فروشگاههای لباس زیر مردانه و زنانه ، فروشگاههای اسباب بازی و لوازم خانگی ،عطر و ادوکلن و.. از جمله کالاهایی است که در بازار زیتون یافت میشود.
بازار زیتون از نظر موقعیت مکانی در نزدیکی اسکله تفریحی وهتل پارسیان و در نزدیکی بازارهای مرکز تجاری کیش، بال هایپر مارکت و پانیذ واقع شده است که همین امر باعث راحتی مسافران عزیز تور کیش و دسترسی آسان به این بازار میشود.
تلنهای تماس: 0764424160 0764424161 0764424162
ساعت کاری بازار: صبح 9.30 تا 14 عصر: 17.30 تا 23.00


مرکز خرید دامون
مرکز خرید دامون کیش در سال 1388 در شمال شرق جزیره کیش در کنار مجتمع مسکونی دامون طرح ریزی شد، پروژه ساخت آن در سال 1391 به اتمام رسید. زیر بنای این مجموعه 13000 متر مربع و در کل دارای 98 واحد تجاری ، 10 واحد خدماتی و یک طبقه اختصاصی مربوط به فودکورت و رستوران می باشد. فودکورت دامون کیش با محبوب ترین برندهای تجاری همکاری کرده و مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است.
وجود یک پیانو دربازار و مرکز خرید دامون کیش و آهنگ هایی که نواخته می شود بر جذابیت این مرکز افزوده است و ساعت کار مرکز خرید دامون کیش از 9 صبح تا 13.30 و بعد ازظهرها از ساعت 17 تا 23 است.


مرکز خرید مروارید
بازارتجاری مروارید کیش در سال 1373 در یک طبقه همراه با 208 مغازه تجاری در زمینی با مساحت 28.880 مترمربع افتتاح شده است.معماری این بازار از معماری ایران باستان از دوران هخامنشی الهام گرفته شده است. بازار مروارید کیش 12 درب خروجی و ورودی و هشت بازارچه با نام های پارسی دارد.پرسپولیس پاسارگاد ،بیستون ،تیسفون،پارس ،آپادانا ، ،آریا و ایران نام های این بازارچه ها هستند.هرشب اجرای زنده، بهترین و معروف ترین خواننده های جزیره کیش همرا با قرعه کشی برگزار میشود. درضمن این بازار دارای رستوران و کافی شاپ است.


مرکز خرید مرجان
بازار مرجان کیش، یکی از بازارهای جذاب جزیره کیش است که در زمینی به مساحت 22000 متر مربع ساخته شده است. این بازار در سال ۱۳۷۰ در جزیره کیش ساخته شد و از روز افتتاحیه‌ی خود تا کنون توانسته است میزبان خریدارانی باشد که به این جزیره سفر می‌کنند. بازار مرجان کیش 260 واحد تجاری و اداری را در خود جای داده است. در حال حاضر 134 واحد این بازار در زمینه‌های پوشاک، لوازم خانگی و آشپزخانه، کیف و کفش، لوازم بهداشتی و آرایشی، مواد غذایی و خرازی فعالیت می‌کنند. در سفر به کیش اگر چه بازار مرجان، از مراکز اقامتی و خرید جزیره کمی دورتر است ولی قیمت مناسب کالاها، نزدیکی به سواحل زیبا و سرسبز مرجان و همچنیم هتل مارینا پارک کیش، باعث شده که گردشگران زیادی از این بازار دیدن می‌کنند. در بازدید بازار یک آکواریوم بزرگی را در طبقه همکف آن مشاهده می‌کنید که با حجم آبی 540 متر مکعب، بیش از ۸۰۰ گونه ماهی و آبزیان مختلف که در خلیج زیبای نیلگون خلیج فارس زندگی می‌کنند، را به نمایش عموم گذاشته است. در محوطه‌ی داخلی بازار مرجان کیش، ۳۹ آب‌نما با ارتفاع ۵۰ متر وجود دارد که با ۴۲۰ پروژکتور رنگارنگ نورآمیزی و مزین شدند و شب‌‌های این بازار را دیدنی‌تر و باشکوه‌تر از روزهای آن کرده است.
 بازار از ساعت 10 صبح الی 13 ، و 16 تا 22 باز هست.


مرکز خرید سارینا 
مرکز خرید سارینا کیش یکی از بازارها و مراکز خرید کیش است که در زمینی به مساحت حدودا 5300 مترمربع، در ده طبقه که دو طبقه آن تجاری و مابقی آن پارکینگ و اداری است، احداث گردیده است. 
مرکز خرید سارینا کیش در قسمت شرقی جزیره کیش در آدرس بلوار خیام، روبروی هتل ارم کیش واقع شده است.

 

تفریح یاب خواندن مقالات زیر را به شما توصیه می کند:

سفری خوش داشته باشیم

همه چیز در مورد قناتهای دیدنی ایران

ترفند های سفر راحت تر

 

اشتراک گذاری :
نظر شما:

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید.


بیشتر بخوانید:
تغذیه در سفر
1398/10/22
...
مراکز خرید کیش
1398/10/18
یکی از دلایل انتخاب کیش و قشم برای سفر وجود مرا ...
سفر به مالدیو و جزایر آن
1398/10/17
مالدیو کشوری کوچک در جنوب غربی هند بوده که از چند ...
جاذبه های گردشگری استان سیستان و بلوچستان
1398/10/18
سرزمین پهناور وچهار فصل ایران با مناظر طبیعی و زیب ...
ساحل مریخی کجاست؟
1398/10/21
حدود ۴۰ تا ۵۰ کیلومترازچابهاربه سمت بندرگواتر،کوه ...
خانه مشروطه تبریز محل اجتماع مردان آزاده
1398/10/11
شهر تاریخی و زیبای تبریز ا ...