error: جاوا اسکریپت بر روی مرورگر شما غیرفعال است
تفریح یاب

روش کسب درآمد در سفر

ناهید لطفی نویسنده: ناهید لطفی
زمان انتشار: 1398/11/13زمان مطالعه: 4 دقیقه, 39 ثانیه
0 نظر 1042 بازدید
روش کسب درآمد در سفر
روش کسب درآمد در سفر

اینکه بتوانیم در سفر علاوه بر خوشگذرانی و لذت بردن درآمدزدایی نیز انجام دهیم می توانی بسیار هیجان انگیز باشد. بسیارند افرادی که به دلیل نداشتن پول کافی نمی توانند سفر کنند اما اکنون در تفریح یاب به شما نشان می دهیم که چطور می توانیم در سفر درآمد زا باشیم.

آموزش زبان

اگرانگلیسی را یاد بگیرید فرصت های شغلی در سرتاسر جهان برای شما وجود دارد و در بسیاری از موارد شما نیازی به تایید ندارید. کافی است که شما فقط یک زبان بین المللی را بلد باشید. و با سرچ در سایت های مختلف در طول سفر می توانید مکان هایی را پیدا کنید که می توانید آنجا به تدریس بپردازید.

کلاس خصوصی

کلاس های خصوصی در در بسیاری از کشورها مورد علاقه ی مردم هستند و بسیاری از آن ها ترجیح می دهند شما را برای تدریس به خانه ی خود ببرند.

در طول سفر فروشندگی کنید

این کار بیشتر در کشورهای جواب می دهد که توریست های بیشتری دارد.

فعالیت های هنری:

اگر توانایی خاصی در هنر دارید به عنوان مثال کشیدن نقاشی یا درست کردن دست بند و وسایل دیگر می توانید این وسایل را در طول سفر درست کنید و در بازارهای محلی بفروشید.

کار در تعطیلات

کشورهایی مانند استرالیا، نیوزیلند، کانادا، فرانسه، ایرلند و سنگاپور به توریست ها پیشنهاد می دهند که در تعطیلات کار کنند.  به طور کلی کسانی که بین ۱۸ تا ۳۰ سال سن دارند می توانند  در یکی از این کشورها اقامت کنند بدون اینکه پولی بپردازند و این در حقیقت یک ایده ی باورنکردنی است.

شغل های آنلاین

اگر ادم تکنیکی هستید شما خیلی کارها رو میتونید آنلاین انجام بدهید، مانند طراحی سایت، برنامه نویسی، فوتوشاپ و ادیت عکس، عکاسی، ترجمه، نویسندگی، مشاوره، مهندسی و غیره.

 میوه چینیدن

ممکن است بتوانید در باغ میوه به عنوان کسی که میوه ها رو میچیند کار کنید. این کارها معمولا پاره وقت و فصلی هست و چون نیاز به بیمه شدن شما نیست معمولا استقبال می کنند از کار کردن شما 

 نگهداری از خانه

بسیاری از سایت ها این امکان را برای شما ایجاد خواهند کرد که با معرفی یک اتاق در خانه در بازه زمانی که صاحب خانه خانه نیست و در سفر است شما از خانه مواظبت کنید و در عوض مجانی در آن خانه اقامت کنید.

ارایشگری

این یکی از آن شغل های هست که همه جا میشود آن را انجام داد  و یکی از جاهایی که میتوانید تبلیغ کنید، هاستل هست.

 ماساژ

در همه  جای دنیا آدما عاشق ماساژ هستند. شما می توانید با یک ماساژ خوب و قیمت مناسب مشتری های زیادی پیدا کنید.

کار در کافه یا رستوران

اگر با نوشیدنی ها آشنا هستید، می توانید در کافه های معمولی، یا حتی رستوران ها به صورت موقت و پاره وقت کار کنید.

آموزش موسیقی

آموزش هر سازی که بلد هستید نیز میتواند منبع درآمد مناسبی برای شما داشته باشد.

آموزش رقص

اگر شما رقصنده خوبی هستید از این طریق نیز می توانید درآمد داشته باشید.

کار در ساختمان سازی

اگر کارهای ساخت و ساز رو بلد هستید ممکن است بتواند درآمد خوبی برای شما به وجود آورد.

نگهداری از کودک

اگه با بچه ها ارتباط  خوبی دارید، میتوانید از کودکان در منزل افراد نگهداری کنید و در عوض جای خواب و غذا داشته باشید.

چرا که افرادی هستند که علاقه مند هستند با فرزندشان به زبان انگیلسی صحبت شود تا بتوانند پیشرفت بهتری داشته باشند و جالب است بدانید درآمد خوبی نیز می توانید از این طریق بدست آورید.

آموزش ورزش

هر ورزشی که به صورت اصولی آموخته اید و می توانید آن را آموزش دهید مثل شنا، ورزشهای رزمی، ژیمناستیک، موج سواری، شیرجه یوگا

تور لیدر

خیلی ازشرکت ها هستند که از افراد پر انرژی با روابط عمومی بالا برای کار استقبال میکنند، فقط کافی هست که اطلاعات مفیدی داشته باشید.

اردوهای تابستانی

یکی از راه های جالب و مناسب برای درآمدزایی در سفر استفاده از اردوهای تابستانی است و به راحتی می توانید یک ارودی تابستانی را در این شهر تجربه کنید. بسیاری از اردوهای تابستانی دو زبانه برای بچه ها در کشورهای مختلف وجود دارند که به دنبال معلمان بومی هستند.

عکاسی

اگر عکاس خوبی هستید کافی است که یک دوربین خوب با خود داشته باشید میتوانید عکس هایی که در مسیر گرفتید رو ببرید بفروشید یا به طور مستقیم از مردم عکس بگیرید.

سفرنامه نویسی

ممکنه بتونید سفرنامه های خود را به روزنامه ها یا مجلات هر شهر یا کشوری بفروشید. یا حتی به کشور خودتان ارسال کنید تا چاپ شود. چرا که ای سفرنامه ها حالت زنده داره شما سفر می کنید و مستقیم با تاخیر چند روزه یا هفته ای چاپ می شود و این برای بسیاری از افراد جالب است.

 کار روی کشتی

کار روی کشتی های تفریحی و یا قایق های ماهی گیری نیز می تواند ایده ای خوبی خصوصا برای افرادی که شنا بلد هستند باشد.

 هنرنمایی

گاهی اوقات میشود کنار خیابون ها  ایستاد وهنرنمایی کرد مثل شعبده بازی، یا کارهای خنده دار  یا هر چیزی که برای بقیه جالب باشد  چند تا چیزو امتحان کنید.

 کار داوطلبانه

سازمانها و ارگان های زیادی هستند که متقاضیان و داوطلبان رو از کشورهای مختلف جمع میکنند، و در ازای جای خواب و غذا، ازآن ها کار می خواهند مثل پروژهای کوتاه مدت یا کم درآمد که کارفرما ترجیح می دهد به جای استخدام و بیمه افراد بومی از توریست ها کمک بگیرند.

سایت تفریح یاب به شما پیشنهاد می دهد تا مقالات زیر را مطالعه کنید:

سفرهای زیست شناسی

آموزش خلبانی

راه های پیشگیری از بیماری در سفر

آموزش شنا توسط استادان مجرب

اشتراک گذاری :
نظر شما:

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید.


بیشتر بخوانید:
سفر با ماشین شخصی یا تور؟
1398/10/18
اولین نکته‌ ای که پیش روی افراد قرار می گیرد، این ...
چگونه در سفر خوش بگذرانیم
1398/10/15
اولین نکته که در کیفیت سفر ...
کوه های مناسب کوه نوردی در کشور
1398/11/19
کوه نوردی یکی از ورزش های سخت و سنگین می باشد که ب ...
اجاق هیزمی در سفر 
1398/10/10
اجاق هیزمی یکی از ملزومات ...
اصول غار نوردی
1398/11/4
غار نوردی امروز به یکی از ...