error: جاوا اسکریپت بر روی مرورگر شما غیرفعال است
تفریح یاب

روز عید نوروز 99 بارانی خواهد بود؟

زهرا مصلحی نویسنده: زهرا مصلحی
زمان انتشار: 1398/12/5زمان مطالعه: 1 دقیقه, 48 ثانیه
0 نظر 1819 بازدید
روز عید نوروز 99 بارانی خواهد بود؟
روز عید نوروز 99 بارانی خواهد بود؟

" هوای کشور در روز تحویل سال 99 بارانی است " این خبری است که کارشناس سازمان هوا شناسی در زمینه آب و هوای روز تحویل سال 99 بیان کرده است. بر اساس این بیانیه سایت تفریح یاب به بررسی در این زمینه پرداخته است تا شما عزیزان را درباره وضعیت هوای روز تحویل سال آگاه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه آب و هوایی فروردین سال 199 خورشیدی در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

  • وضعیت هوا در روز تحویل سال

بر اساس گفته های کارشناس سازمان هوا شناسی، با ورود موج جدید بارشی به کشور روز پنجشنبه 30 اسفند هوای بیشتر مناطق بارانی می باشد. در ادامه اظهارات کارشناس هواشناسی، هوای اصفهان در روز تحویل سال با بارش باران همراه می باشد؛ اما با این حال بارش باران از روز اول فروردین به اتمام می رسد. در روز تحویل سال در پایتخت نیز شاهد باراش باران بهاری هستیم اما این بارش ها در روز دوم فروردین در تهران به پایان می رسد. در روز های ابتدایی سال در شهر های شمالی شاهد بارش باران هستیم به همین دلیل توصیه می شود که تمامی اقدامات ایمنی لازم در جاده ها را به عمل آوریم تا سفر خوبی را برای خود و خانواده رقم زنیم. در شهر های جنوبی نیز تحولات هوایی را شاهد هستیم. از جمله شهر اهواز در روز تحویل سال باران شدید به همراه وزش باد پیش بینی شده است. بندر عباس که از دیگر شهر های جنوبی می باشد در زمان تحویل سال هوای آرامی را شاهد هستیم. از جمله شهر هایی که در زمان تحویل سال بارش باران شدیدی را به همراه دارد می توان به شهر تبریز اشاره کرد که از میزان این بارش ها پس از شروع سال نو به تدریج کاسته می شود.

در ادامه بررسی های سازمان هواشناسی در تمامی کشور روز 13 فروردین که روز طبیعت نام گذاری شده است، شاهد روزی بارانی خواهیم بود.

به منظور اطلاعات بیشتر درباره سال 1399 شمسی، سایت تفریح یاب مطالعه مقاله های زیر را به شما عزیزان پیشنهاد می کند.

تعطیلات عید سال 99

عیدی دولت در سال 99

ساعت تحویل سال 99

روز تحویل سال 99

نماد حیوانی سال 99

 

اشتراک گذاری :
نظر شما:

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید.


بیشتر بخوانید:
سبزی های وحشی که می توان خورد
1398/11/29
معرفی سیزی های وحشی و خواص هر کدام . ...
از وضعیت راه ها چگونه با خبر شویم؟
1398/12/12
از جمله اقدامات لازم پیش ا ...