error: جاوا اسکریپت بر روی مرورگر شما غیرفعال است
تفریح یاب

چشم سوم چیست؟

فاطمه صبا نویسنده: فاطمه صبا
زمان انتشار: 1398/12/7زمان مطالعه: 4 دقیقه, 15 ثانیه
0 نظر 2111 بازدید
چشم سوم چیست؟
چشم سوم چیست؟

شناخت انرژی های مختلف، راه های دست یابی به آن ها و همچنین نحوه کنترل هر یک از آن ها جز موضوعات پر اهمیت و حیاتی است که اگر به دنبال فعال سازی هر یک از این قدرت های ماورایی هستید، بایستی درباره آن ها بدانید. شناخت مزایا، معایب، فواید و همچنین خطرات هر کدام نیز بسیار پر اهمیت می باشد، بنابراین پیش از تلاش کردن برای هر فعالیت متافیزیکی، کاملا درباره آن تحقیق و بررسی کنید و به خوبی آن را بشناسید. در این مقاله با همکاری تیم تفریح یاب به دنبال بررسی چشم سوم یا آجنا هستیم که در اصل چاکرای ششم بدن از میان هفت چاکرا به حساب می آید؛ پس با ما همراه باشید تا این چاکرا را به خوبی بررسی کنیم. 

چاکرا چیست:

در ابتدا باید بدانیم که چاکرا و شناخت آن ها مربوط به دوره باستان می باشد. چاکرا در زمبان سانسکریت به معنای دروازه و راه ورود و خروج می باشد که در بدن به معنی در ورود و خروج انرژی است. در بدن انسان هفت چاکرای اصلی وجود دارد که هر کدام از آن ها دارای وظایف مخصوص به خود هستند و تعدادی از ارگان های بدن را نیز فعال می کنند. چاکرای ششم راه ورود انرژی های مختلف و به خصوص تقویت کننده تجسم خلاق و بهبود بخش قدرت تله پاتی می باشد. چاکراها در یک خط طولی از بدن از پایین تا بالا ادامه یافته و به ترتیب مسئول موارد مختلفی از خصوصیات فیزیک و روحی ما می باشند. به طور مثال میزان مقاومت سیستم ایمنی بدن، خلق و خو و عادات مختلف و حتی عادت های خواب و غذا خوردن هر فردی تحت تاثیر مستقیم چاکراها می باشد.

چشم سوم:

چشم سوم همانطور که از نامش پیدا است، بایستی ماهیتی همچون چشم سر داشته باشد. بر طبق کتب و اسناد باستان و همچنین استادان این رشته، چشم سوم در محل میان دو ابرو واقع شده است و به منظور دید جهان غیر مادی و به قول معروف دنیای موازی کاربرد دارد. بر طبق گفته بسیاری از علما، چشم سوم در نوزادان انسان باز است و به مرور و هرچه که سن انسان بالاتر می رود، این چشم بیشتر بسته می شود و در بزرگسالی گویا دیواری سفت و سخت راه آن را بسته است. از چشم سوم برای برقراری ارتباط ذهنی با دیگر افراد، تاثیر گذاری هرچه بیشتر بر اتفاقات پیرامون و کائنات و در موارد پیشرفته برای پیشگویی وقایع آینده استفاده می شود. فردی که چشم سومش باز باشد، دریچه نگاهش به دنیا تماما تغییر می کند و مسائل پیرامونش را هرچه بهتر و عمیق تر درک خواهد کرد. 

فعال سازی چشم سوم یا آجنا:

درست است که چشم سوم یا به طور کلی هر چاکرایی در بدن ماهیت فیزیکی ندارد، اما آن ها دارای خاصیت متافیزیکی می باشند و همانگونه که با تمرین و ورزش می توان هر ماهیچه ی کوچک و بزرگی را تقویت کرد، با یوگا، تمرین های مختص تمرکز و تقویت ایمنی و همچنین ممارست در انجام این کارها نیز میتوان چاکرای ششم را باز کرد.

زمانی که درباره این مطلب و چشم سوم می خوانید به طور حتم مشتاق آن می شوید تا این فعالیت را شروع کرده و چاکرای ششم خود را باز کنید، باز شدن چاکرا نیاز به مراقبت و محافظت بسیار زیاد دارد زیرا همانطور که گفته شد، چاکرا دروازه انرژی است. پس اگر چاکرای خود را باز کنید و آن را نبندید، انرژی بدن شما خارج می شود و یا اگر در زمانی که چاکرا را باز کرده اید، دچار افکار و انرژی های منفی و شیطانی شوید و این افکار منفی را مستقیم به بدن خود وارد کنید که در آن صورت باز شدن چاکراها بیشتر به ضررتان تمام می شود تا به سودتان. 

علائم باز شدن چشم سوم یا آجنا:

زمانی که چشم سوم را باز می کنید علائم و شواهدی را متوجه شده و می بینید که به شما اعلام می کنند این چاکرا باز شده است؛ از جمله این علائم می توان به مواردی از قبیل، افزایش تمرکز، بالا رفتن میزان حافظه، پیدا کردن قدرت تله پاتی و برقراری ارتباط ذهنی و فکری و همچنین توانایی پیشگویی اتفاقات از چند لحظه آینده تا چند روز و یا حتی هفته اشاره کرد. 

روش های باز کردن چشم سوم:

-ضربه زدن:

یکی از روش های معمول برای باز شدن چشم سوم زدن ضربات آرام به محل چشم سوم است، با این کار چاکرا را تحریک به باز شدن می کنید و پس از مدتی به همراه انجام دیگر تمرین ها به احتمال زیاد بتوانید چشم را باز کنید. 

-چرخش پادساعتگرد انگشتان:

از روش های دیگر که مشابه روش ضربه ای است، چرخاندن انگشت سبابه خلاف جهت عقربه های ساعت است، در حدود چهار الی پنج دقیقه این فعالیت را هر روز در مکانی ساکت و آرام که بتوانید تمرکز خود را جمع کنید، انجام دهید و پس از آن چشمان خود را بسته و تلاش کنید که به کمک قوه خیال خود چشم سوم را ببینید و شروع به پلک زدن با آن بکنید. این تمرین را هر روز باید تکرار کنید تا نتیجه آن را مشاهده فرمایید. 

اشتراک گذاری :
نظر شما:

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید.


بیشتر بخوانید:
بزرگ ترین کاروانسرای شمال غرب کشور کجاست؟
1398/10/15
به طور کلی می توان گفت که ...
ون لایف
1398/7/30
سبک زندگی ون لایف و زندگی در طبیعت ...