error: جاوا اسکریپت بر روی مرورگر شما غیرفعال است
تفریح یاب

سایتهای رزرو هتل

کیوان رنجبر نویسنده: کیوان رنجبر
زمان انتشار: 1399/1/20زمان مطالعه: 5 دقیقه, 11 ثانیه
0 نظر 648 بازدید
سایتهای رزرو هتل
سایتهای رزرو هتل

رزرو آنلاین هتل با هر سفر گردشگری داخلی یا خارجی در ارتباط مستقیم قرار دارد. برای اینکه سفری هیجان انگیز و فراموش نشدنی داشته باشید باید در انتخاب و رزرو هتل توجه و دقت کافی داشته باشید. از یاد نبرید که انتخاب نادرست در خصوص محل اقامت می تواند کل سفر را به کام شما تلخ کند و از جذابیت های سفر کم کند. برای ترتیب دادن یک سفر رویایی کافی است که مقدمات سفر خود را با خرید کوله پشتی، بستن چمدان ها، انتخاب هتلی مناسب و رزرو پرواز آغاز کنید و برای اکتشاف مکان های جدید آماده شوید.

 

فاکتورهای مهم و کلیدی در زمان رزرو آنلاین هتل:

هر مسافری فارغ از اینکه سفری تفریحی پیش رو داشته باشد یا به دلایل تجاری و غیره به مقصدی رهسپار شده باشد فاکتورهایی را برای انتخاب هتل در ذهن دارد. در حقیقت این فاکتورها تعیین کننده خواهند بود. وب سایت های رزرو هتل خارجی یا داخلی با معرفی کلیه فاکتورها و امکانات هتل های مختلف، این امکان را به مسافران می دهند تا محل اقامتی مطابق با نیازها و انتظارات خود پیدا کنند.

در زمان جستجو برای رزرو یک هتل باید فاکتورهایی را مدنظر داشته باشید از جمله:

منطقه جغرافیایی:

منطقه جغرافیایی هتل از جهات متعددی دارای اهمیت می باشد ممکن است شما بخواهید در مرکز شهر اقامت داشته و یا اینکه به مرکز خرید نزدیک باشید نزدیکی به ایستگاه مترو و یا اتوبوس و فاصله هتل از جاذبه گردشگری نیز در جای خود دارای اهمیت است.

تعداد اتاق ها و سوئیت ها:

تعداد اتاق ها و سوئیت ها بطور کلی وسعت هتلی که برای اقامت انتخاب می کنید، فاکتور بعدی به حساب می آید که از اهمیت بالایی برخوردار است. ممکن است شما به دنبال محل اقامتی کم رفت و آمد و دنج باشید در این صورت باید به سراغ هتلی دور افتاده و کوچک بروید در غیر این صورت هتل های بزرگ با تعداد اتاق های زیاد برای شما جذابیتی نخواهد داشت.

امکانات تفریحی:

امکانات تفریحی هتل شامل استخر، سونا، زمین بازی، تنیش، بیلیارد، باشگاه ورزشی، کتابخانه و غیره را در هتل های مختلف جستجو کنید و بر اساس انتظارات و بودجه ای که در اختیار دارید گزینه مناسب را انتخاب کنید. برخی از هتل ها فاقد امکانات تفریحی متعدد هستند اما اقامتی راحت و آسوده را برای مسافران خود تدارک می بینند. این همان چیزی است که در وب سایت های مرجع و معتبر رزرو هتل نسبت به آن آگاهی پیدا می کنید.

هنگام رزرو هتل باید به مواردی توجه کرد از جمله:

تجهیزات رفاهی:

تجهیزات رفاهی موجود در فضای عمومی هتل ها و اتاق ها و سوئیت های آن بسیار اهمیت دارد. شما ممکن است نسبت به امکانات تفریحی و سرگرمی سخت گیر نباشید و از کنار آنها به راحتی عبور کنید اما تجهیزات رفاهی را نمی توان به سادگی نادیده گرفت. 

وجود سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، رستوران و کافه، صرافی و دیگر خدمات برای گذراندن اقامتی راحت و بی دردسر ضروری به نظر می رسد.

قیمت:

قیمت هم در رزرو هتل دارای اهمیت زیادی است. شما به طور حتم دارای بودجه ای مشخص برای انتخالب هتل مورد نظر خود هستید. معمولا وب سایت های رزرو هتل تخفیفاتی برای هتل های مختلف ارائه داده و با کمی دقت و هوشمندی می توانید از این تخفیفات بهره مند شوید. بعلاوه در وب سایت های رزرو هتل امکان مقایسه قیمت ها و امکانات به شکلی ساده فراهم است.

اما معرفی وب سایت های برتر در زمینه رزرو آنلاین هتل:

وب سایت Booking.com:

این وب سایت معتبرترین وب سایت رزرو هتل می باشد اگر می خواهید اطلاعات کاملی از هتل های مختلف در شهرها و کشورهای گوناگون جهان پیدا کنید این وب سایت کامل ترین و جامع ترین جزئیات را در اختیار شما قرار می دهد و در این وب سایت نظرات و تجربیات کاربرانی که تجربه اقامت در هتل ها را داشته اند با دیگران به اشتراک گذاشته می شود.

تصاویر کامل، آدرس و نقشه جغرافیایی دقیق، فاصله از جاذبه های گردشگری و مکان های مهم، قیمت رزرو و غیره همگی در این وب سایت قرار دارد.

وب سایت Hotels.com:

این وب سایت یکی از غول های رزرو هتل آنلاین به حساب می آید. شما به راحتی در بخش جستجوی هتل این وب سایت می توانید نام شهر مقصد یا هتلی خاص را وارد کرده و با تعیین تاریخ ورود و خروج کلیه اطلاعات رزرو را به دست آورید.

 

وب سایت Expedia.com:

در این وب سایت گستره قابل توجهی از هتل ها برای رزرو عرضه شده اند. نوار امکاات این سایت نه تنها امکان رزرو هتل را در اختیار قرار می دهد بلکه خرید بلیط، کرایه خودرو، تورهای گردشگری و غیره را نیز در اختیار مسافران قرار می دهد.

وب سایت airbnb.com:

این وب سایت نیز مجموعه کاملی از هتل های مختلف را در خود جای داده است به علاوه امکان اقامت در خانه افرادی که مایل به اجاره دادن بخشی از محل زندگی خود با قیمتی ارزان تر به مسافر هستند نیز از طریق این وب سایت محقق می شود. بدیهی است که اجاره چنین فضاهایی بارها ارزان تر از اقامت در هتل ها خواهد بود. اگر شما توقع خیلی زیادی از محل اقامت خود در مقصد گردشگریتان نداشته باشید و یا ترجیح می دهید با هزینه کمتری سفر خود را انجام دهید چنین اقامت گاه های خانگی مورد مناسبی خواهند بود.بعلاوه اقامت در چنین خانه هایی به شما این فرصت را می دهد تا از نزدیک با سنن و فرهنگ شهر مقصد خود ارتباط برقرار کرده و با آن آشنا شوید.

وب سایت lastminute.com:

این وب سایت فضایی شاد و سر زنده دارد و برای کشف محل اقامت عالی به نظر می رسد. بجز هتل های مختلف، تفریحات و مراکز گردشگری مقصد سفر خود را نیز در این وب سایت پیدا می کنید. همینطور امکان اجاره اتومبیل، خرید بلیط هواپیما و بلیط کنسرت و اطلاع از فستیوال های مختلف نیز در این وب سایت قرار دارد.

وب سایت jabama.com:

این وب سایت ایرانی برای رزرو هتل های ایرانی و خارجی طراحی شده است. البته هتل های خارجی موجود در این وب سایت آن قدرها جامع نیستند. اما می توان گفت که نیازهای مسافران ایرانی را به خوبی مرتفع می کند. در این وب سایت امکان رزر ویلا هم وجود دارد.

اشتراک گذاری :
نظر شما:

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید.


بیشتر بخوانید:
تجهیزات جانبی کافی شاپ
1398/7/15
لوازم جانبی مورد نیاز برای ...
مقبره بابارکن الدین در کجای اصفهان است؟
1398/5/6
مقبره مزار بابارکن الدین ی ...
شرایط جذب توریست از خارج کشور
1398/10/25
تحریم ها و تبلیغات بین الم ...
بام لند تهران
1398/9/4
یکی از جاذبه‌های شگفت‌انگیز تهران ، مجموعه بام لند ...
ترفندهای کاربردی در حین سفر 
1398/10/4
برای ایجاد ارامش در سفر می ...
شرایط لازم برای آموزش خلبانی
1398/11/30
خلبانی یکی از فعالیت ها و ...