error: جاوا اسکریپت بر روی مرورگر شما غیرفعال است
تفریح یاب

کسب درآمد از طریق نوشتن مقاله

کیوان رنجبر نویسنده: کیوان رنجبر
زمان انتشار: 1398/11/13زمان مطالعه: 5 دقیقه, 41 ثانیه
0 نظر 3686 بازدید
کسب درآمد از طریق نوشتن مقاله
کسب درآمد از طریق نوشتن مقاله

باید توجه داشته باشید که نوشتن محتوا انواع متفاوتی دارد بعضی افراد در حوزه وب دست به قلم می شوند بعضی در مورد شبکه های اجتماعی و عده ای هم در حوزه فروش محصولات می نویسند. در زمینه نگارش شما می توانید یا به عنوان نویسنده کتاب کار کنید یا اینکه نوشتن در مجلات و روزنامه ها را انتخاب کنید، به محتوا نویسی وب بپردازید یا اینکه محتوا نویسی شبکه های اجتماعی را انجام دهید. برای نوشتن موضوعات مختلفی وجود دارد می توان در زمینه مطالب آموزشی مطلب تهیه کرد و بواسطه انجام این کار درآمد داشت. در زمینه های کسب و کار، طنز، موضوعات احساسی، اجتماعی، مذهبی، سیاسی، دانستنی ها، داستان، خاطره و ده ها موضوع دیگر می توان مطلب نوشت. توجه داشته باشید که سایت های فروشگاهی، فرهنگی و مذهبی و سایت های دیگر به میزان زیادی به وجود مقاله و تولید محتوا در سایت های خود نیاز دارند. اگر شما خودتان را به عنوان نویسنده معرفی کنید حتما برای انجام کار از شما دعوت به عمل آورده می شود. نکته ای که در زمینه نگارش مقاله دارای اهمیت است سرعت بالای تایپ می باشد که برای این منظور شما باید تلاش کنید تا تایپ ده انگشتی را فرا بگیرید. 

 

در زمینه نگارش مقاله باید توجه داشت که مقالات تخصصی و علمی از میزان اقبال بیشتری برخوردار هستند. در این میان مدیر هر سایتی متوجه این موضوع است که کاربران آن سایت چه نیازمندی هایی دارند و با توجه به این شناختی که از کاربران و نیازمندی های آنها دارد در زمینه تولید مقاله مناسب اقدام می کند.

تا اینجا متوجه این موضوع شدیم که مقاله نویسی یکی از راه های مناسب برای افزایش ترافیک سایت به حساب می آید. باید این نکته را مدنظر داشت که هر مقاله یا هر متنی برای این کار مناسب نیست. بهترین راه نوشتن مقاله این است که مقاله شما در کاربران این علاقه مندی را ایجاد کند که مرتبط با کسب و کار شما باشد اگر درنتیجه نگارش مقاله شما موفق به ایجاد این حس در کاربر شوید توانسته اید قدم بزرگی را در زمینه رشد و توسعه کسب کار خود بردارید. حال اجازه دهید تا در اینجا روش نگارش مقاله برای کسب درآمد از اینترنت را بر اساس شیوه های تجربی و علمی به اثبات رسیده برای شما عنوان کنیم.

 

 

قبل از هر چیز باید متوجه روشی بود که برای نگارش مقاله با هدف کسب درآمد از اینترنت در نظر گرفته می شود . به واقع نوشتن مقاله و تولید محتوای خوب یکی از پارامترهای اساسی در زمینه بهینه سازی سایت محسوب می شود. موتورهای جستجو بخصوص گوگل برای مقالات نگارش شده تخصصی و مقالاتی که دارای کیفیت بالایی هستند ارزش خاصی قائل هستند. در حقیقت گوگل به حدی در مورد محتوای با کیفیت حساس است که محتوای با کیفیت را رکن اصلی و به اصطلاح محتوا پادشاه است معرفی می کند. اگر به این جمله عمیق نگاه کنیم که عنوان می کند محتوا پادشاه است می توان به اهمیت مقاله برای گوگل و تولید محتوا پی برد. بسیاری بر این باور هستند که با تولید محتوای خاص و با کیفیت قسمت بزرگی از بهینه سازی سایت برای موتور جستجو به انجام رسیده است. باید این مساله را مدنظر داشت که هر چه مقاله تدوین شده از کیفیت بالاتری برخوردار باشد و در تهیه آن از دقت بیشتری استفاده شده باشد و در جهت پاسخگویی به نیاز کاربران تهیه شود علاوه بر اینکه جذب کاربران را به دنبال خواهد داشت همچنین باعث بالا رفتن ترافیک سایت نیز می شود.

در زمینه تدوین مقاله باید در ابتدا تلاش کنید تا عنوان مناسبی را برای آن در نظر بگیرید. باید در این زمینه تحقیق کنید که کاربران چه عنوانی را با آن موضوع به میزان بیشتری جستجو می کنند. اگر شما عنوان مقاله خود را در گوگل سرچ کنید عناوین مرتبط با موضوع نوشته شده برای شما ظاهر می شوند که شما می توانید متوجه شوید که کاربران بیشتر چه عناوینی را مورد جستجو قرار داده اند. در نتیجه شما متوجه می شوید که بیشتر مقاله های نگارش شده با چه عنوانی از آن موضوع خاص به رشته تحریر در آمده اند. 

نکته دیگری که در زمینه نگارش مقاله باید در نظر داشته باشید استفاده از عکس های مناسب در متن مقاله است. عکس های استفاده شده می بایست با موضوع مقاله در ارتباط باشند. تلاش کنید تا از کپی کردن عکس های موجود در سایت های دیگر پرهیز کرده و از تصاویر تولیدی خودتان استفاده کنید. تلاش کنید تا حداقل از سه تصویر در مقاله تدوین شده خود استفاده کنید.

یک موضوع حائز اهمیت دیگر در خصوص نگارش مقاله متن مقاله است. اول اینکه تلاش کنید تا مقاله شما در درجه نخست کمتر از چهارصد کلمه نباشد. تلاش کنید تا مطالب سایت های دیگر را کپی برداری نکنید و در متن مقاله خود از این موارد کپی شده استفاده نکنید. اگر نیاز بود تا مطلبی را از مقاله تدوین شده در سایتی دیگر کپی برداری کنید حتما مطلب کپی برداری شده را در نقل قول قرار داده و و لینک سایت مورد نظر را نیز در ابتدای متن قرار دهید.

تلاش داشته باشید تا لینک مقالات مرتبط با مقاله خود را در متن مقاله قرار دهید. با این کار شما به کاربران خود پیشنهاد مطالعه مقالات دیگر با همان عنوان را می دهید. شما در صورت نیاز می توانید لینک سایت های دیگر را نیز در مقاله خود قرار دهید.

 

تلاش کنید تا در استفاده از کلمات کلیدی زیاده روی نکنید هرچند که استفاده از کلمات کلیدی منجر به افزایش میزان بازدید ها می شود. اگر هدف شما کسب درآمد از اینترنت و با استفاده از مقاله نویسی باشد باید به نکات کاربردی اشاره شده در زمینه نگارش مقاله توجه داشته باشید.این امر کاملا طبیعی است که هر چه مقاله و محتوای سایت شما مناسب تر و مطلوب تر باشد ترافیک بیشتری را نیز جذب خواهد کرد. و به این مساله نیز توجه داشته باشید که نگارش تعداد اندک مقالات با کیفیت بالا از نگارش تعداد زیاد مقالات بدون کیفیت و کپی شده از ارزش و جایگاه بالاتری برخوردار است. در حقیقت هر وب سایتی که محتوای با کیفیت تری تولید کند در نتایج موتورهای جستجو از رتبه بالاتری برخوردار می شود. بدیهی است کسانی که از میزان بازدید بیشتری برخوردار هستند در نتیجه میزان درامد اینترنی کسب شده آنها نیز بالاتر خواهد بود و کار آنها پر رونق تر می شود.

سایت تفریح یاب مطالعه این مقالات را به شما پیشنهاد می کند:

انواع ویزا

آداب سفر حج

پیشگیری از سفرات خطر در بیابان

چگونه یک تور لیدر حرفه ای شویم

اگر در برف ماندید این اقدامات را انجام دهید

 

 

اشتراک گذاری :
نظر شما:

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید.


بیشتر بخوانید:
سالن کنسرت هتل اسپیناس پالاس تهران
1398/9/4
هتل اسپیناس پالاس تهران، یکی از لوکس‌ترین و گران‌ق ...
انواع دستگاه قهوه ساز
1398/4/24
ماشین الات اسپرسو ساز صنعتی که خود شامل3 دسته هست ...
جنگل های مه آلود ارسباران
1398/10/8
جنگل ارسباران که در مرز می ...
همه چیز در مورد ویروس کرونا
1398/12/2
آنچه که لازم است در مورد ویروس کرونا بدانید ...
همه چیز درمورد قرمه سبزی
1398/11/18
با تفریح یاب همه چیز را درباره این خورشت لذیذ بدان ...