error: جاوا اسکریپت بر روی مرورگر شما غیرفعال است
تفریح یاب

در تعطیلات عید نوروز 99 کدام سواحل مستعد شنا هستند؟

زهرا مصلحی نویسنده: زهرا مصلحی
زمان انتشار: 1398/12/5زمان مطالعه: 2 دقیقه, 41 ثانیه
0 نظر 1357 بازدید
در تعطیلات عید نوروز 99 کدام سواحل مستعد شنا هستند؟
در تعطیلات عید نوروز 99 کدام سواحل مستعد شنا هستند؟

با نزدیک شدن به عید نوروز بسیاری از خانواده ها قصد سفر به شهر های ساحلی را دارند و یکی از تفریحات مورد نظر آن ها در این سفر، شنا در دریا می باشد. قبل از انتخاب شهر مورد نظر باید ابتدا امکانات و شرایط ساحلی آن را بررسی کنیم تا از خطرات احتمالی شنا در دریا پیشگیری کنیم. در ادامه این مقاله سایت تفریح یاب به معرفی تعدادی از شهر های ساحلی که در عید نوروز مستعد شنا هستند را به شما عزیزان معرفی می کند تا انتخاب را برای شما عزیزان آسان نماید.

  • ساحل بریس چابهار

ساحل بریس یکی از معروف ترین سواحل ایران می باشد که به دلیل داشتن امنیت کافی برای شنا، برای بسیاری از افراد شناخته شده می باشد. سواحل صخره ای، دریایی زیبا و آرامش بخش و باغات میوه در این منطقه باعث شده شرایط ویژه ای را برای این ساحل فراهم کند.

  • ساحل سرخ جزیره هرمز

نامگذاری این ساحل به دلیل وجود خاک قرمز رنگ در سواحل آن می باشد که ترکیبی منحصر به فرد با آبی دریا را به وجود آورده است. این خاک سرخ از نظر اقتصادی ارزش بسیاری دارد و در ساخت رنگ، لوازم آرایشی و دیگر محصولات به کار برده می شود. ساحل سرخ مورد توجه بساری از گردشگران ایرانی و خارجی می باشد و ایجاد امنیت شنا در آن از محبوبیت این ساحل می باشد.

  • ساحل انزلی

از مزیت های این ساحل می توان به عمومی بودن آن و همچنین داشتن امنیت لازم برای علاقه مندان به شنا در دریا می باشد. از امکانات این ساحل می توان به آلاچیق، گروه امداد و نجات، امکانات رفاهی، سرویس بهداشتی، پارکینگ و زمین های فوتبال و والیبال و دیگر امکانات اشاره کرد.

  • ساحل چمخاله استان گیلان

ساحل چمخاله از بهترین سواحل شمال ایران می باشد اما به اندازه ساحل انزلی در میان مسافران محبوبیت ندارد. در سال 1390 ساحل چمخاله توسط وزارت کشور به عنوان بهترین ساحل شمالی انتخال شده است. این ساحل امکانات و تجهیزات لازم را برای اسکان مسافران و همچنین امنیت لازم را برای شنا در دریا فراهم آورده است.

  • ساحل صدف آستارا

آستارا از زیبا ترین و پر گردشگر ترین شهر های شمالی می باشد که ساحل آن نیز از بهترین و زیبا ترین سواحل شمالی به حساب می آید. ساحل صدف با وجود ایمنی بالا برای شنا در دریا از محبوب ترین و مجهز ترین سواحل شمالی می باشد. از نکات مثبت این ساحل می توان به انجام اولین اقدامات سالم سازی سواحل دریای خزر اشاره کرد. اقدامات این ساحل شامل آلاچیق، نجات غریق، بوفه، فروشگاه، دوش آب، سرویس بهداشتی و... می باشد.

  • ساحل نمک آبرود مازندران

در این ساحل بهترین امکانات ورزشی و آبی وجود دارد که عموم مردم می توانند از آن بهره ببرند. از تجهیزات این ساحل امنیت شنا در دریا، تله کابین، جت اسکی، شاتل، پیست موتور سواری و دوچرخه سواری، هاورکرافت، شهربازی، امکانات اقامت شبانه و... می باشد.

  • ساحل رامسر مازندران

این ساحل را نیز مانند دیگر سواحل معرفی شده دارای امنیت و امکانات لازم برای شنا می باشد. اگر قصد سفر به سواحل شمالی را دارید شهر رامسر را فراموش نکنید. از دیگر جاذبه های این شهر وجود تله کابین هایی می باشد که از ساحل شروه شده و به عمق جنگل می رود.

 

 

اشتراک گذاری :
نظر شما:

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید.


بیشتر بخوانید:
شلوغ ترین و خلوت ترین مکانها در تعطیلات عید 99
1398/11/28
بررسی شلوغ ترین و خلوت ترین اماکن تفریحی در نورو ...
ارزیابی و کاپینگ قهوه
1398/6/4
بعد از رست به مرحله ارزیابی قهوه و امتیاز بندی که ...
ون لایف
1398/7/30
سبک زندگی ون لایف و زندگی در طبیعت ...
شرایط جذب توریست از خارج کشور
1398/10/25
تحریم ها و تبلیغات بین الم ...
کمکس چیست؟
1398/6/2
کمکس که با متد pour_over ...